Over Wielinq

Digitale disruptie zien wij als kans voor organisaties om zichzelf en hun klantbeleving drastisch te verbeteren. Want: klanten, studenten, patiënten, huurders of medewerkers verwachten dat zij altijd en overal toegang hebben tot informatie en diensten. Ze zoeken contact met organisaties, ongeacht plaats, tijd en kanaal.

We voegen daarom toe waar klanten in deze digitale tijd om vragen, met respect voor de wereld waar de organisatie vandaan komt. Hiervoor volgen wij de technologische ontwikkelingen op de voet, en maken daarbij kritisch onderscheid tussen hypes en duurzame oplossingen.

Bij de digitale transformatie helpen wij met het maken van keuzes rondom strategie en inrichting. Ook kun je bij ons terecht voor de implementatie daarvan en de veranderkundige vraagstukken die deze omwenteling met zich meebrengt. Onze managers en/of veranderkundige adviseurs komen daarvoor tijdelijk bij organisaties over de vloer.

 

WIELINQ:

  • Behoudt binnen de organisatie wat goed is en helpt veranderen wat anders moet.
  • Ontzenuwt lastige politieke situaties
  • Versimpelt ingewikkelde projecten.
  • Biedt strategische oplossingen waardoor stakeholders in beweging komen.
  • Maakt de digitale dienstverlening warm en persoonlijk.
  • Heeft een voorliefde voor maatschappelijk relevante opdrachten.
  • Boekt blijvend resultaat.